Houhouhoo!

Samichlaus du liebe Maa...

Unser kleiner, kreativer und fleissiger Wichtel hat bereits im Vorfeld für dich dekoriert.



Vor und in unserem Knusperhäuschen sollte es strahlen für den seltenen Besucher 
im roten Gewand.


<!-- Please call pinit.js only once per page --> <script type="text/javascript" async defer  data-pin-color="red" data-pin-height="28" data-pin-hover="true" src="//assets.pinterest.com/js/pinit.js"></script>





Alles war bereit und die Vorfreude auf den Gast war unendlich gross.




Dr Samichlaus isch ufem Wäg,
mir planget scho sit mänge Täg.
Duss vom Tannewald da chunnt er her, 
sin Sack isch ordentli schwär..




Dr Samichlaus isch en guete Maa, 
meh gsehts ihm ade Auge a.
Er lueget so fründli dri
drum cha er gwüss kei böse si...


Dorfchlaus Jonschwil


Drum bis willkomm`i üsem Huus und läär dis Säckli weidli us

du wirsch scho gseh, das git es Fescht
das au grad du Freud dra hesch.


Und es hat ein grosses Fest mit Glühwein, Raclette und St. Galler Bratwurst (ohne Senf) gegeben - leider konnte der Samichlaus und Schmutzli nicht bleiben...


...aber wir freuen uns schon jetzt auf nächstes Jahr lieber Samichlaus und Schmutzli




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Meine Posts ohne deine Kommentare, ist wie ein Himmel ohne Sterne.
DANKE, DASS DU DEN HIMMEL FUNKELN LÄSST ★★★